איפה אפשר לעשות קורס רחפנים במדינת ישראל?

תחום הטסת הרחפנים הולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות, ואוכלוסיית המטיסים הולכת ומתרחבת גם היא בהתאם, משנה לשנה. אנשים שגילו את הקסם הטמון בהטסת הרחפנים, הכולל אופציות לצילום מקצועי, מדידות מדויקות ועוד, הם אנשים שלרוב לא משאירים את הטסת הרחפנים כתחביב, אלא לוקחים אותה צעד אחד קדימה לעיסוק מסחרי ומקצועי. ברגע שהמעבר מתחביב למקצוע מתרחש, אותם אנשים צריכים לקחת חלק בקורס רחפנים, שגם יקנה להם את כל הכלים הרלוונטים מצב אחד, ומצד שני גם יעניק להם רישיון לרחפן שיוכל לאפשר להם לעסוק במקצוע שלהם על פי חוק. אז איפה אפשר לעשות קורס רחפנים במדינת ישראל?

קורס רחפנים בבית הספר למקצועות ההטסה פריפלייט

אז נתחיל מלענות לכם בצורה ברורה על השאלה הזו, והיא שקורס רחפנים אפשר לעשות בבית הספר למקצועות ההטסה פריפלייט. בית הספר פריפלייט הוא המקצועי ביותר שקיים בארץ, והוא מציע קורס רחפנים ברמה הגבוהה ביותר. עכשיו הגיע הרגע שלכם לגלות למה הוא המומלץ ביותר למעבר קורס רחפנים.

מקצועיות במקום הראשון – קורס רחפנים בפריפלייט

המקצועיות של בית הספר פריפלייט באה לידי ביטוי במגוון מישורים. ראשית, מדובר על בית ספר ותיק, שצבר את כל הניסיון והידע הרב שלו לאורך שנים רבות. שנית, בבית הספר פעיל צוות הדרכה מקצועי ומיומן, שגם הוא בעל ניסיון עשיר שנים בתחום.

מעבר לזה, מאות בוגרים בית הספר פריפלייט עוסקים היום במקצועות השונים שכוללים הטסת רחפנים, ועושים חיל בתחומם, דבר שלולא המקצועיות של בית הספר פריפלייט לא היה יכול להתקיים.

קורס רחפנים בפריפלייט – ארבעה מסלולי לימוד

מעבר לכך, בפריפלייט תוכלו למצוא ארבעה מסלולים שונים של למידת הטסת רחפנים: הראשון קורס תיאוריה, השני קורס רחפנים במשקל של עד 2 ק"ג, השלישי קורס רחפנים במשקל של עד 25 ק"ג, והרביעי קורס רחפנים במשקל של עד 2,000 ק"ג.

עם מגוון הקורסים הרחב כל כך הזה, אין ספק שכל אחד ואחת מכם יכולים למצוא את עצמכם משתלבים באחד מהמסלולים, ומוזמנים להפוך גם בעצמכם את התחביב למקצוע של ממש. בהצלחה!