כל מה שצריך לדעת על מיטה סיעודית חשמלית

מיטה סיעודית חשמלית היא מיטה בעלת בסיס ממונע אשר ניתן להתאמה לצרכי המשתמש. היא ידועה גם כמיטת אשפוז חשמלית או מיטת אשפוז חשמלית מתכווננת. מיטות סיעודיות חשמליות נוחות לאנשים שאינם יכולים לקום מהמיטה. ניתן להתאים אותם למצב נוח, והאדם לא צריך לדאוג לקום מהמיטה באמצע הלילה כדי לשנות את המיקום שלו.

 הן אידיאליות לאנשים שצריכים עזרה לקום מהמיטה, נכים או בעלי בעיות ניידות. הן גם מקלות על מטפלים להעביר חולים בין מיטות וחדרים מבלי להרים אותם.

ישנם שני סוגים של מיטות חשמליות: בית חולים ושימוש ביתי. מיטות בדרגת בית חולים משמשות בעיקר בתי חולים, ולכן יש להן עיצוב חזק יותר עם יותר תכונות מאשר מיטות חשמליות לשימוש ביתי. מיטות לשימוש ביתי מיועדות לשימוש יומיומי, מה שהופך אותן לזולות יותר ממיטות חשמליות בבית חולים.

הסוגים השונים של מיטות סיעודיות

מיטה סיעודית חשמלית היא הדרך הנוחה ביותר לשינה, אך לא כל המיטות הסיעודיות נוצרות שוות. יש הרבה סוגים שונים של מיטות סיעודיות זמינות וכדאי לשקול איזו מהן הכי מתאימה לכם. הדרך הטובה ביותר לדעת איזה סוג מיטה יתאים לכם היא לדבר עם הרופא או הכירופרקט שלכם על מה שהם ממליצים.

מיטות סיעודיות חשמליות זמינות במגוון גדלים וסגנונות, הן מגיעות עם כבל חשמל או ערכת סוללות שניתן לחבר לכל שקע סטנדרטי בקיר. דגמים מסוימים מגיעים עם שתי האפשרויות כך שניתן להשתמש בהם בכל מקום בבית מבלי לדאוג שתיגמר הבטריה.

ניתן לרכוש מיטות סיעודיות חשמליות בשני סגנונות שונים: עם או בלי מסילות צד. מיטה סיעודית ללא מעקות צד יקרה יותר מאשר מיטה עם מסילות, אך היא מציעה מגוון רחב יותר של מנחים למטופל. ניתן לרכוש מיטת סיעוד חשמלית גם עם או בלי שלט רחוק, דבר שימושי למטופלים שאינם מסוגלים לנוע בכוחות עצמם וזקוקים לסיוע בהתאמת תנוחת גופם.